Wednesday, February 8, 2012

Wing To The Future SMT Terengganu


Assalamualaikum.
Pada tahun lepas aku pernah join program Wing To The Future SMT Seberang Perai.
Tahun ni aku join program ni lagi tapi di SMT Terengganu pula.
Program ni bagi aku agak kurang seronok laaa sebab cuma sedikit je student yang terlibat kerana salah faham.
tapi still ada pengalaman yang baru yang boleh didapati.
Sebagai student sekolah teknik tempat ni banyak juga lah persamaan dengan sekolah aku dulu.
Agak terimbau balik kenangan dulu laaa juga kiranya.
Selain itu sempatlah jalan-jalan sekitar Kuala Terengganu.
Join program untuk berjalan-jalan agak sinonim dengan aku agaknya.

gambar sahaja :














p/s: Okay nasihat budak-budak dah banyak tapi diri sendiri tang tu jugak. Berubahlah Khairul Hazwan hmmmm.

No comments:

Post a Comment