Thursday, December 30, 2010

Answer TaG !!





lame pulak x jwb tag2 nih kn...
igt2 dluu waktu sem 3 diploma kott last skalii wt TaG...
ok nk jwb dluuu laaaaa...
terima kasih kt Alok Fashionista Blogger sbb send ak tag nih...


1. Apa benda yang penting dalam hidup korang?

Benda paling penting x pastiii...
tapi aku rase laptop kot sbb hari2 aku bukak laptop...
aritu da buat test jantina Laptop...
aku nye laptop pondan sbb kua suare cm pondan...




2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?

Aku beli Sluar Jeans baru....
Seluar lame koyak lak kt lutut...
tapi sluar lame ak hantar kedai jahit....




3. Dimanakah korang melangsungkan perkahwinan korang? dan apa temanya?

Aku rase kt Putrajaya kott....
aritu wak2 ak g jalan pas xm kt putrajaya ...
nmpk pengantin amek gamba kt situuu...
mmg cantik wohh kt putrajaya ag2 klau ade background masjid ngan tasik....
aku nk wt tema laser gituu...
kpale markus tuuu ak wt jadiii reflector laser...
baruuu mcm discoo wedding of the year aku....




4. Adakah korang tengah bercinta sekarang?

kenape soalan nih ckp korg ???....
nih aku sorg jee laaaa...
ak ngah bercinta kott..
trying to know each other first of all very welll (eh ape ak tulis nih)




5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Haih korg lagii ??...
akan menyintaiinya selagi hayat d kandung badan gunung daik bercabang tiga laaa....
ok siyesly...
ak akn mencintainya selagii dia menyintaii n menghargai aku n menerima ak seadanya....


6. Dimanakan korang selalu jumpa dengan kekasih korang?

Slaluu dating kt Kafe UMP jee mkn roti canai pisang n Ais Cream Cornetto Strawberry Kisses....



7. Novel/Buku/Majalah yang terakhir beli?

Last skali belii test pad kt Koop Boh kt KK2...
beli test pad kemain wt latihan giler2...
last2 result x sehebat n segempak latihannya...
slaluu dilaserin mungkin hoho....


8. Nama penuh korang?

KHAIRUL HAZWAN BIN MD KHALID


9. Antara mak dengan ayah? Mana lebih rapat?

msti r dgn Ibu aku yg comel mcm Vanidah Imran pengacara Nona musim terbaru tuuu....




10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?


Aku nk jumpa Sir Alex Furgeson...
sambil tuuu nk bersembang dgn belagaknya tentang kehebatan Manchester United....




11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

kt rumah x .....
kt UMP gune mesin....
kalau mesin penoh or rosak....
kumpulkn baju dlm baldi ltak detergen n air...
pastuu pijak2 sepuas hatiii dan terus sidai !!




12. Dimanakah tempat betul2 korang nak pegi?

Aku nk g jumpe team bolasepak ksukaan aku Manchester United...
agak2 bile laaa ak leh g sane jumper member2....
mcm Rooney Berbatov Rio Ferdinand Ryan Gigs Paul Scholes dan paling penting Uncle Sir Alex Furgeson...
tapi kn ak rase bile ak g Old Trafford msti diorg da tuer n pencen...




13. Pilih satu, Peluk or Cium?

xOxO....


14. Bagitahu 3 benda tentang orang yang beri tag.


Suka makan Mc D n very gemok this lately...
Rakan mengumpat terunggul...
Member baik aku laaa....


15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup.

Sayang Semuanya ~


16. Lagu yang korang paling suka dan selalu dengar.

Lagu Indie...
Lagu Dinda Kanda this lately...
Lagu yg masuk AJL baru2 nih...


17. Bila tarikh lahir? dan kat mana korang sambut tahun lepas?

28/9/1989
ak sambut ngan GF aku laaaa...
tapi ade gak mmber2 wish....



18. 5 rakan blogger yang korang nak tag.

sape2 laaa yg berminat nk jawab tag nih....
sekian....

No comments:

Post a Comment